tisdag 27 mars 2012

Gainomax Sportsteam

Var som vanligt och sprang med Rundaytjejerna idag. Kände av vaderna en del från premiärmilen (som för övrigt gick långt över förväntan) så jag valde det passet jag tror var ett lite lättare intervallpass i backe. Tillräckligt jobbigt var det i alla fall. Det som inte var som alla andra måndagar var att en kille från Gainomax var där och spridde reklam för deras "sports team", förutom gratis Gainomax då.

Ett initiativ de skapat där de ska följa ett gäng träningsintresserade under deras klassikersatsning där de sponsrar med produkter till de utvalda. Plussare som man är måste man ju ta chansen och försöka komma med, kanske kan lite Gainomax vara till hjälp för att nå målet sub18 på samtliga moment. Vasan blev en grym start men har ännu inte kunnat byta till min sub9-grupp på vättern. Men jag ger inte upp hoppet att någon ur den startgruppen ska dra sig ur, inte än!

Dock inser jag ju att det är träningen som är grunden. Har fortfarande lite svårt att nå upp i mina 10h/vecka. Men kanske kan jag börja öka nu när det blir mer cykling. Hade premiären för både utecykling och min nyinköpta begagnade Cervelo. Och den gjorde mig inte besviken!

Har jag tur kan man läsa mina blogginlägg, som i sådant fall skulle öka i frekvens, här såsmåningom:
http://gainomax.com/sports-team/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar