torsdag 24 maj 2012

Nu gick det inte att skjuta upp Vansbro längre

Något som jag tycker känns lite omotivernade är att lägga ut pengar på tävlingar som är väldigt långt fram. Exempelvis Vasaloppet och Tjörn Triathlon betalde man ju 1år respektive 9 månader i förväg. Det är tråkigt just då men skönt när dagen kommer. Kan tänka mig att det tog emot lite för alla som skulle köra Kalmar och nu skulle hosta upp 4500 för att den hade fått IM-status.

Men idag kände jag att det fanns inget skäl att skjuta upp Vansbrosimmet mer. Jag har ju hela tiden vetat att jag ska göra det, men de där 900 för att simma 1h i en kalv älv...det är inte helt motivernade helt enkelt. Fast hade platerserna tagit slut hade jag ju å andra sidan grämt mig nått otroligt! Nu är det bara Lidingö kvar att boka. Målet 18h på klassikern lever än!

Och har jag tur får jag Gainomax även under laddningen inför simningen. Vill du också ha det? Ansök här: http://gainomax.com/sports-team/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar