söndag 10 juni 2012

Nackdelen med lägenhet i stan

Är att det är så mycket jobbigare att meka/tvätta/valla (lukten av valla sitter kvar ett tag för den som undrar) eller vad man nu vill göra. Efter gårdagens runda var cykeln ganska skitig. Den har stått i hallen och varje gång jag gått förbi har jag tänkt att jag borde göra något åt den, nu kunde jag inte hålla mig längre. In i dushen med den och en snabbtvätt. Tisdag får det bli finliret med kedja och andra oljiga delar men samvetet är iaf dövat för ett tag.

2 kommentarer:

  1. Känner igen detta. Att rengöra badkaret efteråt tar ju lika långt tid som cykeln. ;-)

    Vore kul att ta en gemensam tur efter VR!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lyckades hålla badrummet någorlunda rent. Annars är det ju en risk med oljan som är ett h****te att få bort. Absolut, vore skoj att samla ihop alla efter vättern då det inte blev någon gemensam träning innan.

      Radera