fredag 10 augusti 2012

Semester!



Två veckor som ska blir riktigt härliga. Blev en lång dag på jobbet men kände att jag hunnit med i princip det jag skulle. Begav mig snabbt hem och hoppade upp på spjutet (för helgen försedd med Dura Ace C35or) och cyklade ut till landet. Höll bra tempo, lite för bra för att vara klokt med tanke på söndag. Men det är så skönt att trycka på lite. Och hjulen rullade så lätt :) Har sedan laddat med renskav och rabarberpaj i stora mängder. Imorgon lär det väl bli någon form av pasta, har för mig att jag läste att de skulle ha något sådant i Karlstad vilket brukar vara lite roligt med alla andra tävlande.

Igår blev den en kort testsimning av våtdräkten i Brunnsviken. Hade glömt hur mycket lättare det känns med våtdräkt och hoppas det ska kännas så även på söndag. Vill verkligen få ner min katastrofala simtid. Senaste simningen på olympisk distans tog 40 min men det var utan våtdräkt så hopppas verkligen på att kunna få ner den 5 min eller nått sånt.

Härligt väder för en simtur. Sussi inviger sin nyköpta Orca Equip.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar