fredag 5 april 2013

Ryggskott?

Var hos naprapaten igår. Knäckte, masserade, nålar you name it. Blev till och med lite massage med el för att få musklerna att slappna av. Kvällen innan hade jag burit lite lådor vilket resulterade i att jag knappt kunde röra mig. Men lådorna var nog bara den utlösande faktorn. Tisdag körde jag lite tyngre på backsquats och marklyft enligt bosönprogrammet. Tisdag eftermiddag flyttade vi garderober och kvällen en 80kg skiva. Kroppen tyckte väl att jag skulle vila.

Efter knäckningen känns det mycket bättre men inte helt shysst så träningen får vila iaf tills söndag. Istället sitter jag i bilen på väg till Göteborg där Sussi ska göra laktat och vo2maxtester genom "min utmaning". Har ju själv gjort dom så ska bli intressant att få stå på sidan av denna gång.

Och hoppas på racerpremiär söndag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar