torsdag 14 november 2013

358 toppas på 365 dagar

Ibland gäller det att ligga i. Det har Mattias Skantz  gjort 2012 då han var på 368 unika toppar på ett år. Sprang, cyklade och åkte skidor. Avundas de som kan ta ett break från jobbet och göra det de verkligen vill. Jag trivs på jobbet, det är inte det. Men jag vill verkligen ta en längre tjänstledighet och göra något åt det där hållet, även om det troligtvis bara skulle bli en topp för mig men som tar 1-2 månader.

Men i alla fall...om du har tid så håller Mattias en gratis föreläsning på Addnature högbergsgatan 21 november.

https://www.addnature.com/product.aspx?pf_id=FORELASNING_368TOPPAR

Imorgon bär det av till Fagersta för simläger med SPIF. Ska samtidigt prata lite med Björn Andersson angående hans coachning och vad det skulle kunna ge mig. En all-in Kalmar. Hur mycket kan man nyttja ett proffs som Björn när man är motionär och vad får det för resultat att träna strukturerat på en helt annan nivå? Sånt hoppas jag kunna få svar på förutom lite tips både inom simning och cykling under helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar