onsdag 1 januari 2014

Gott Nytt pulsår!

Första dagen i funäs summerar till 4,9 mil uppdelar på ett 3,5mils pass och ett 1,4. Helt ok.

Ruggigt bra längdspår här uppe. Tyvärr helt felvallat igen och jag verkar ju inte lära mig. Hade stundtals så tjocka lager under skidorna att jag knappt kunde balansera på dem.

Nyårsfirande bestod av en god trerätters med diverse vin och öl. Troligtvis ett av de nyktraste sedan 18årsdagen. Beror på att man blivit 30 eller för att man vill plussa mil imorgon? Eller för att det är ett barn med och man vet att det inte går att sova längre än 07.30 i bästa fall? :)

Kollade lite funbeat och kan konstatera att jag förflyttat med ca 860 mil i år. Total tid är rekord för mig på 465h vilket blir nästan 9h i veckan. Tänkte bryta ned det ytterligare men det blir i ett nytt inlägg.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar