söndag 2 februari 2014

Jobbigt att vara bitter

Körde en riktig LSD-runda igår med Nussi. Brukar allt som oftast hamna i mellanland med puls som ligger för högt för att vara lugn och för låg för att vara hård. Men nu ska det bli bättring. 3,5h med Nussi runt ekerö var fint. Däremot måste jag hitta nåt varmare om fötterna, de var mer eller mindre bortdomnade när jag kom hem trots dubbla sulor och tjockare skoöverdrag.

Påväg mot Brommaplan cyklade jag en kort bit på trottoaren. En bred trottoar. Möter en tant som grinigt säger att det här minsann inte är någon cykelväg. Svarar att om hon flyttade lite på sig skulle vi båda få plats. Kom inte på nått bättre. Men hur orkar man när det är så brett att 3 sura tanter hade fått plats?

Idag var jag tidigt på täby konstsnö och körde ett stakpass. För att stödja betalde jag dagsavgiften men spår skulle jag inte kalla det där, snarare packad snö. Var det sista helgen med snö i stockholm måntro...

Totalt blev det knappa 13h träning denna vecka. Nästa vecka blir det mindre då jag åker till norge för lite klättring på onsdag. Gonna be awesome


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar