torsdag 24 april 2014

Snuvig och rastlös

Alla går och snorar, nyser, hostar. På jobbet, i affären. Tur att man slipper tunnelbanan i alla fall. Är nu inne på andra vilodagen då jag känt mig lite krasslig och det kryper redan i kroppen. Tog en lugn jogg med Sussi ikväll då det ändå känns bättre nu. Men blir så rastlös när jag inte får röra mig tillräckligt. Tror det till viss del att det kan vara nån ty av pollen som gör att jag snorar men nu anser jag mig frisk. Imorgon bitti blir det tröskelpass, 3x18 på 300 watt.

Tanken var att köra SCTs duathlon på Lovön till helgen men den blev inställd då de ej fått ihop tillräckligt med funktionärer samt få deltagare. Möjligheten fanns att istället köra en specialare i Uppsala som Mantra sport anordnar men det kändes lite långt och fick inte med mig nån annan heller. Trist att åka dit själv. Istället tänkte jag cykla lite tempohoj på lördag morgon innan ett långpass löpning med Ösen. På söndag är det Contiträning, hoppas vi blir fler denna gång så vi kan hålla ännu bättre snitt än senast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar