lördag 3 maj 2014

Vecka 18 - blank

Veckan innan var jag lite förkyld och kanske klev på igen lite tidigt, för i måndags fick jag stå över kvällens TNT-träning. Halsen kändes inte hundra. Sen dess har jag inte kört ett pass. Istället har jag softat i Funäasdalen, ätit, kikat på tomter och stugor samt undersökt omgivningen.

Tog ledigt klämfredagen och åkte upp i torsdags. Trodde vi skulle cykla MTB och springa men visade sig att det var rejält med snö kvar. Både ramis och hamra är fortfarande öppna och i hamra har det varit tävlingar sedan i torsdags. Längdspåren är även åkbara på ett par ställen. Men som sagt, då både jag och Susi känner oss är risiga så har vi inte gjort nått av det. Istället tog vi vår första 1000+ topp i området, Ånnfjället. Finns 60st så det är bara börja beta av. Förhoppningsvis blir några på splitboard och några på MTB.

Nästa vecka hoppas jag kunna komma igång igen. Bara 2 veckor till GBG-varvet som är en av årets a-tävlingar för mig. Nu har jag inte tid att vara sjuk längre...







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar