tisdag 9 september 2014

För lite tid!

Den här Hawaiiresan kommer bli hur rolig som helst men kom inte helt lägligt. Hela sommaren var upplagd för att jag och Sussi skulle köra Kalmar, sen vila 1 vecka i Nice och därefter ta tag i det hus vi köpt. Hade tillträde 25 aug.

Nu hinner jag varken träna eller fundera på renoveringen känns det som. Har endast kört kortare pass, max 1.5h per gång och helgerna går åt till att vara på Ekerö. Kostar gör allt också. Vet inte om jag ska tänka att resan går från renoveringsbudgeten eller sparbössan. Egentligen är de väl samma.

Inte blir det bättre av att det denna helg är JPM multisport challenge, helgen efter är TT tävling på 30km tempo och 5000 meter och helgen efter det Lidingöloppet. Sen är det dags att åka. 4 oktober åker vi till Honolulu och 5e är vi på Kona. 6 dagar för tidsomställning hoppas jag ska räcka men vad vet jag.

Gällande lidingö har siktet varit på sub2. Dock Funderar jag nu på hur taktiskt det är endast 2 veckor innan Ironman då LL brukar slita ganska rejält på mina vader. Sånt ska jag fundera på när jag inte ska bestämma om vi ska använda limträbalk eller stål, vart eluttagen ska sitta och om vi ska använda led eller halogen. Hur hinner folk med barn med??


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar